
Handelsbetingelser NemSikring ApS
Handelsbetingelser for Abonnementer på Sikringsprodukter hos NemSikring ApS
Generelt
Disse handelsbetingelser gælder for alle abonnementsaftaler indgået mellem NemSikring ApS (herefter “NemSikring”) og kunden vedrørende levering af sikringsprodukter og tjenester såsom alarmsystemer, videoovervågning, adgangskontrol og andre sikkerhedsløsninger. Ved indgåelse af en abonnementsaftale accepterer kunden disse betingelser.
Abonnementets Omfang
Abonnementet omfatter levering, installation, vedligeholdelse og overvågning af sikringsprodukter, som specificeret i abonnementsaftalen. NemSikring forpligter sig til at levere driftssikre løsninger og service i hele abonnementsperioden.
- Installation: Installationen af sikringsprodukterne er inkluderet i abonnementet og udføres af NemSikrings tekniske personale.
- Vedligeholdelse: Regelmæssig vedligeholdelse og nødvendige reparationer af udstyret er inkluderet i abonnementet. Kunden skal informere NemSikring om eventuelle fejl eller problemer.
Abonnementsperiode og Opsigelse
Abonnementet træder i kraft fra installationsdatoen og løber i en minimumsperiode på 12 måneder, medmindre andet er skriftligt aftalt.
- Opsigelse: Abonnementet kan opsiges skriftligt af begge parter med 3 måneders varsel til udgangen af en måned efter minimumsperiodens udløb.
- Fornyelse: Efter udløb af den oprindelige abonnementsperiode fortsætter abonnementet automatisk på månedsbasis, indtil det opsiges i overensstemmelse med opsigelsesbetingelserne.
Priser og Betalingsbetingelser
Prisen for abonnementet fremgår af den individuelle abonnementsaftale. Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) eksklusive moms.
- Betaling: Betaling sker forud månedligt via faktura eller automatisk træk, som aftalt. Betalingen skal være NemSikring i hænde senest 14 dage efter fakturadato.
- Prisregulering: NemSikring forbeholder sig retten til at regulere prisen på abonnementet én gang årligt med 30 dages varsel.
Ejerskab og Ansvar
Udstyret, der leveres som en del af abonnementet, forbliver NemSikrings ejendom. Kunden har ansvar for at tage vare på udstyret og returnere det i god stand ved abonnementsophør.
- Tab og Skade: Kunden hæfter for tab eller skade på udstyret, der skyldes uagtsomhed eller forsætlig handling.
Reklamation og Service
Eventuelle reklamationer vedrørende udstyret eller tjenester skal rettes til NemSikring inden for 14 dage efter, at fejlen er opdaget. NemSikring forpligter sig til at afhjælpe fejl inden for en rimelig tidsfrist.
Ansvarsbegrænsning
NemSikring er ikke ansvarlig for indirekte tab, herunder tabt fortjeneste, driftstab eller andre følgetab. NemSikrings ansvar er i alle tilfælde begrænset til det beløb, som kunden har betalt for abonnementet i de sidste 12 måneder.
Fortrydelsesret
Forbrugere har 14 dages fortrydelsesret ved indgåelse af abonnementer ved fjernsalg eller salg uden for fast forretningssted, forudsat at installationen endnu ikke er påbegyndt.
Persondata
NemSikring behandler persondata i overensstemmelse med gældende lovgivning om databeskyttelse. Oplysninger opbevares sikkert og deles ikke med tredjepart uden samtykke. Læs mere i vores privatlivspolitik på vores hjemmeside.
Lovvalg og Værneting
Disse handelsbetingelser er underlagt dansk ret, og enhver tvist mellem kunden og NemSikring skal afgøres ved de danske domstole.
Kontaktoplysninger
NemSikring ApS
Adresse: [Indsæt adresse]
Telefon: [Indsæt telefonnummer]
E-mail: nem@nemsikring.dk